A Tabán

 2009.08.05. 03:17

Haverom németből hazajött egy hétre, aztán összefutottunk páran a városban. Na akkor mit csináljunk? Gyerünk egyet pipázni! Meg is céloztuk a Tabánt, beültünk az egyik asztalhoz, és vártunk a társaság másik részére. Hát mit ne mondjak, hamar meleg lett a helyzet, légkondi hiába van a falon, ha ki van húzva a konnektorból. Mondtam is a srácoknak, hogy gyerünk ki a kerthelységbe, az ott feelingesebb, a szúnyogokat meg majd kifüstöljük.

Én, mint a szakértő lettem megbízva a feladattal, hogy eljuttassam a pulttól az asztalig az arab csodát, el is indultam nagy viccesen, odamentem a pultoshoz, és kértem a cuccot. Mondja oké, az ár a csövek számától függ, ha fogyasztunk, akkor 200 Ft/cső, ha csak pipázunk, akkor 400 Ft csövenként. Na mondom fasza... mindegy, egyszer élünk. Lebeszéltem vele, hogy legyen a 200-as ajánlat, és majd rendelünk piát, ha eldöntöttük, mi lesz. Elég furán nézett rám, mondtam neki figyelj, elmenni nem fogunk, ha már elkértük a pipát...végül beleegyezett, az egyetlen kikötés az volt, hogy nem vihetjük ki a szabad ég alá, csak odabent füstölhetünk. Ezután elkezdett sertepertélni a pult mögött. Én csak lestem, hogy mi történik. VIGYÁZAT! 18 ÉV ALATTIAK CSAK NAGYKORÚ FELÜGYELETE MELLETT OLVASSANAK TOVÁBB! A lány kiöntötte a poshadt vizet a tartályból, ki se öblítette, csak öntötte bele az új adagot, valami kanyarba se légmentes zacskóból elővette a 250g-s dohányt (vélhetőleg Nakhla Meggy) és megtömte, ahogy csak lehet, a tetejére méretre vágott alut rakott, öklömnyi lyukakkal tarkította az összképet, rádobta a testre a kerámiát, arra meg a világ legkisebb szenét. Azt hittem az agyam eldobom. Egyetlen pozitívum az volt, hogy adott bontatlan szipkát minden csőhöz. Bent a nagy asztalnál már várták a pipát, siettem is, elkezdtem izzítani a szenet, addig a többiek tűkön ülve várták a füstöt. Nekem már akkor nem tetszett a dolog, amikor ráraktam az izzó C-t a pipára, és a kerámia megdőlt. Csak lesek, mondom mi a fasz, igazítom, próbálom ráerősíteni....nem megy, a gumi visszalöki. Leveszem, hát nem tiszta égett? Nem voltam reklamálós kedvemben , így rászorítottam, amennyire lehet, és tanítottam a népet a pipázás rejtelmeire. Az elején nem tetszett nekik, mert termetes dzsuvadarabok telepedtek át a csőből a szájukba, de aztán a végén már szinte látható volt, ha kifújtad a füstöt. Egyszerűen remek, azt kell mondanom... Egy év alatt így leesett a színvonal....

Én erre a helyre a 10-ből 2 pontot adok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr521289638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wauuu 2009.08.05. 22:51:50

hát akkor csak pont kifogtad. Én múlt héten pipáztam ott. De isteni jó volt :)

robiwolf 2009.08.06. 20:22:18

@Vikusz: Azt azért hozzáteném, hogy ha magad csinálod a saját cuccoddal, az biztos maradandóbb élménylesz.

Kala91 2009.08.06. 21:40:10

Kérdésem a következő, szőke csaj volt a pultos?:P
süti beállítások módosítása