Cshattt

 2009.08.06. 22:30

Újabb szép reggelre virradtunk, kevéske felhő az égen, a Nap a déli órákban elkezdett néha már kellemetlen mennyiségű UV-B sugarat lövellni felénk. Erre felénk csak egy megoldás van: füstfelhő a mocsok képébe! Szokás szerint a 15:00-s találkát megint lekéstem, röpke negyed órával később értem a parkba, kaptam is az oltogatást. Kiürítettem a zsebeimet, letelepedtem a már felállított pipa mellé, és körbeadtam a dohányokat. Al Waha Vanilia és Bounty volt a tarsolyomban mára, csak hogy legyen egy teszt és egy tartalék is, ha a másik nem válna be. Adrián rámruházta a tömés nemes feladatát, miután megtettem amit megkövetelt a haza, begyújtottuk a rakétát és elkezdtünk pipákolni.

Manny odaadja nekem a csövet, elkezdem szívni, érzem, hogy horpad a fejem, esik össze a tüdőm, a hörgőcskék minden erejükkel dolgoznak... Hát durva slukk volt az biztos. Valami probléma van Manny pipájával, mert azt mondja egyébként se könnyű szívni, de most méginkább tüdőedzőbb volt. A dohányról majd részletesebben írok a köv. postban. Elvoltunk vele egy darabig, de a szél miatt még karikázni se lehetett, úgyhogy eloltottuk, és Adrián tömött egy Bounty-t. Ennek már egy fokkal jobb volt az íze. Nem mondom, hogy könnyebb volt szívni, lehet csak hozzászoktunk. Inni kellett rá rendesen a vizet, ÉS itt kezdődött a vicces rész. Szandi elkezdett visítani, hogy nehogy lelocsoljuk, Adrián el akarta venni a flakont tőle, rángatták össze-vissza, a végén meg én kaptam az arcomba, pólómba, nadrágomra. Pont mintha behugyoztam volna... Kisajátítottam az üveget, és amikor Adriánka nem figyelt, egy termetes zuhannyal áldottam meg, ő is pont mintha összevizelte volna magát. Manny se bírta ki, megszórta Szandit egy kevéske vízzel, aztán elment tölteni egy új adagot, hátha addig lenyugszik az asszony. Visszajött, odaadta Adriánnak a vizet, megint elkezdte a két jómadár a játékot, a vége az lett, hogy Manny is össze lett vizezve, Adrián úgy nézett ki, mintha valami monszun kapta volna el, Szandi meg benevezhetett volna egy vizespóló versenyre. Hazafelé azon viccelődtünk, hogy a hátán tiszta Nagymagyarország térkép van, meg úgy néz ki, mint egy termetes izzadtságfolt... Asszem ezt még visszakapjuk :P

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr771293607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása