FYMB ;)

 2010.02.13. 01:20

Egyes egyének sikeresen elérték, hogy alvás helyett itt üljek a gép előtt és azt is nekik köszönhetem, hogy veszélyben van a környezetem - miattam. Ezért is gondoltam, hogy inkább próbálom szavakba önteni a mai pipázás élményeit, hátha eltereli a gondolataimat. Iskola után hárman mentünk fel Adriánhoz, Joey megvendégelt minket egy adaggal az El Sultan Coca-Colájából, ami egy ISTENI dohány. Az íze egy az egyben Haribo kólás gumicukor, nem kapar, füstöl, illata kellemes. Csupa jó dolgokat lehet róla elmondani, egyedül az időtartam volt zavaró. A múltkori két órás pipázást ez meg se közelítette, háromnegyed óra alatt kitikkadt. Ennek ellenére legközelebb tuti a kosárban landol, nem is egy dobozzal. Fincsi ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr771753798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása