Prince: Chocolate

 2009.07.25. 20:05

Csokoládés dohányra már vágyunk egy ideje,  a mostani nagybevásárlással teljesült ezen álmunk. A doboz szerintem kicsit túl díszes és tanakodtunk a srácokkal, hogy mit keres egy öltönyös férfi rajta... Végül is mindegy, ez van, ezt kell szeretni. A díszes zacskó díszes, nem tudom tovább ragozni, szép. A dohány illata nem igazán érződik át, viszont ha már előtted van, akkor jönnek az ingerek rendesen. Darabolás, szerintem nincs is...

Na, komolyra fogva, összeálló nagyobb részeket lehet kiemelni, melyeket még utána hajtogatsz szét. A füstje egész jó, sűrű, nem túl sok, de bánja kutya. Az ízén viszont lehet vitatkozni, én és Kala éreztük, de Adrián már nem nagyon, ha pedig igen, akkor fújjogott és továbbadta a csövet. Nekem tetszett az elején, a végére viszont megszoktam. Végülis nem mondhatok összességében rossz véleményt, ez is egy jó dohány.

Címkék: dohányteszt

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr281268202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása