Apocalypse Now

 2009.09.01. 17:10

Elkezdődött...hivatalosan is végzősök lettünk, még pár hónap, és jön az érettségi. Szerintem ne szaladjunk olyan előre, inkább élvezzük az életet, písz, heppinesz meg hasonlók. Világbéke hangulatban elbaktattunk Robihoz, hogy szívunk egy pipát, a kezdeti három-négy emberből lett hat, szóval volt tumultus a konyhában. Meg is orrolt a házisárkány (no offense) ki lettünk paterolva a helységből, úgyhogy átcsoportosultunk az erkélyre, ahol nagyon törzsi körülmények között elpöfékeltük a cuccot. A tömés Waha Bounty és Banán keveréke, egész kellemes, egy kis hideg banánshake mellé, és megvan az extázis :D Holnap lehet lecsekkoljuk Adrián kéróját is, milyen az ottani pipázás, miután egy szoba megüresedett.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr651353336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blueskiraly 2009.09.03. 07:24:58

Hehe, én májusban érettségiztem, túlvagyok már rajta, nem nagy dolog az egész :D
Júniusban szóbeli után jó volt, végeztem a szóbelivel, hazajöttem, kipihentem magam, elmentem dobolni a garázsba egyik osztálytársammal, és pipáztunk egy jót közben. Ha jól emlékszem Hennawy kóla volt. Az íze nem vmi nagy szám, de jó volt végre pipázni úgy egyet, hogy nem az érettségi járt a fejemben :D

Kala91 2009.09.03. 12:24:27

A probléma az, hogy eddig iszonyat lazára vettük a figurát, most kaptunk három új tanárt, és nem vágják, hogy mivan :D Filozófia, társadalomismeret nem lesz, helyette magyar, töri... szóval gyönyörű. Van mit behozni :D

Wauuu 2009.09.05. 00:04:40

1001-et feltöltötték dohánnyal.Vettem is egyből al-Sultan kókuszt,meg narancsot :)

blueskiraly 2009.09.08. 21:31:35

Hát énsem tanultam sokat a 4 év alatt :D Inkább nem mesélem el hogy hányszor buktam (bár csak 1x buktam év végén, akkoris átmentem a pótvizsgán, viszont félévkor asszem mindig buktam pár tárgyból, kivéve 4.ben). Ha középszintű érettségit teszel, az írásbeli tuti sikerül, szóbelin meg átrugdalnak már :D
süti beállítások módosítása