The Calm Before The Storm

 2009.08.28. 20:11

Mindenki el van foglalva a maga bajával, úgyhogy számottevő pipás programok nincsenek, max. ilyen gyere át, gyújtunk egy gyorsat téma. Azokból kettő is volt így egymás után

egyszer ChocoMint, utána Bounty, másnap Cappucino. Gyerekek, egy dolgot fogadjatok meg. Ne keverjétek a ChocoMintet semmivel! Óva intettem a srácokat ettől, nem is lett mixelve, viszont az íze bennemaradt nemgyengén, a Bounty meg már magába is veszélyes. Így ilyen formában a csokimentás kerámiával és vízzel használva 4-ből 1 embernek tetszett összvissz. A Waha Cappucino-ban nem csalódtunk hálistennek, üt mint az ipariáram. Olyan sűrű füstöt adott, pedig ki volt szakítva a "légmentes" zacskója... A nagytöbbség kiment ma Szajolba sátorozni, majd hátha írnak valami szösszenetet a történtekről.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr691344843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blueskiraly 2009.08.29. 22:20:50

Waha bountyt én vettem 1x, szerintem nem volt rossz. Bár 2x egymás után elég erős hányingerem lett tőle :S Sztem fogok még venni.

Kala91 2009.08.31. 12:16:55

@blueskiraly: Elnézést, lehet félreérthető volt eredeti formájában a post, úgy volt durva a bounty, hogy bennemaradt a csokimenta, magában mi is szeretjük általában :D
süti beállítások módosítása