[/insert random label]

 2009.06.19. 23:03

Szombat este az ivásé (kivétel ha pénteken iszol), de nekünk ezt most ki kellett hagyni, mert hétfőn ünnepeltük meg egy kislyányka születésnapját. Helyette felpattantam a biciklire, letudtam befelé a napi cardio-t, összefutottam kisherceggel a Zagyva sétányon, akinek a vállán fityegett már a pipát tartalmazó táska, felhívtuk Manny-t, hogy csatlakozzon hozzánk egy kis füstölésre.

Elindultunk a szokásos hely felé, végig a Tisza sétányon, erre FÉK, megláttam ismerősöméket, azt mondja állj, beszéljünk. Megállok, mondom hajrá, erre elfordult. Röhögtem egyet, csináltam róla egy gyönyörű fényképet, fordultam volna el, hogy folytassuk a túrát, erre a másik irányból üvöltés, puffanás, megjelentek még ismerősök meg nem ismerősök, és körbefogtak, repkedtek a kézfogások, nevek, azt se tudtam ki kivel van, csak ismételgettem a nevem és próbáltam az övéket megjegyezni, kevés sikerrel (kettő megmaradt a 6-ból kb.) Ők a Bázis felé vették az irányt (ahova mi is mehettünk volna, mert 1. ingyenes volt 2. tele volt ismerősökkel, de biciklivel pénz és pia nélkül discozni nem frankó...), mi meg a Macskagyár felé terelődtünk. A Verseghy-parknál megláttunk egy csajcsordát, Manesz meglátta a bejegyzés elején említett lányt, ráüvöltöttünk, felhívott, hogy menjünk a Kossuth-térre. Beszélgettünk egy sort, nézegettük egymást a barátnőivel, kaptunk fésűt ^^. Miután sikeresen lepattintottuk (későre járt), ismét felpattantunk a bike-ra és leléptünk vissza a sétányra. Belőttük a pipát, szívogattuk, nem volt a legjobb tömés, de mindegy, egyszercsak két csaj megjelent, és elkezdtek kérdezgetni, hogy mi az a süti a Szapáry-n a látványpékségben, ami négyzet alakú, diós, B-vel kezdődik és A-val végződik. Hát lányok, passz....Megköszönték a segítséget, megkínáltak gyümölcsvodkával, elmentek, már vagy 100 méterre lehettek tőlünk, amikor hallottuk a kiáltást, hogy BAKLAVA. Lányos zavaromban összetévesztettem a balaklavával, és utánuk kiáltottam, remélhetőleg nem hallották meg :P Nem sokkal ezután megjelent egy Mitsubishi EVO8 mögöttünk, egy alak kiszállt és lebattyogott a partra vélhetőleg hányni vagy anyagcserefolyamatot bonyolítani. Mi zavartalanul folytattuk a pipázást, mindaddig, amíg el nem kezdett a sofőr villogni ránk. Mondom whatthehell, odamentem, lehúzta az ablakot és így szólt:

-Mit szívtok srácok?
-Vízipipát.

-Az mi?

-A kelet varázsa... próbáljátok ki (és itt felsoroltam pár szolnoki helyet ahol lehet)

-Ééss, van jó hatása?

-Hatás nincs, csak jó íz. Bár ha iszol, nem tesz jót.

-Óóó akkor még jó, hogy nem kóstoltam. Na mindegy, nem tudsz valami jó helyet ahol csajok vannak?

-Milyen csajok?

-Baszósak.

-Ja vagy úgy.

És innentől már nincs vízipipás vonatkozása a párbeszédnek, ezért értelmetlen lenne folytatni. Visszatért az utas a riverside-ról, beült, eltéptek, mi összecsomagoltunk és szépen hazamentünk.

The End.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr641196268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása