Hoggynézelki?

 2009.07.12. 01:33

Végre a denevérek kimozdultak a barlangból! Kitaláltuk, hogy letelepszünk a sétány kultúráltabb, feelingesebb részére, azaz a Verseghy parkba. A tervezettnél később indultam (2 hetes "borosta" leszenvedése az arcról), tetves szembeszél majdnem ledobta habtestemet a kerékpáromról, de a nehézségek ellenére így is gyorsabb voltam 1 perccel kedves barátaimnál. A fűtenger közepén kinéztünk egy szimpatikus fűcsomót, amelyet valószínűleg csak nekünk hagytak meg a közcélú fűnyíróemberek.

Ment a dumálás, tervezgettük a sátrazást (előtte elvileg BP nagybevásárló körút, gigamegapost várható), eközben az első tömés, ami egy nem éppen ideális választás volt, Waha 5stars rágóízű, hát nemgyengén a fejünkbe szállt. <anyád áramszünet, laptop rulz>  Morfondíroztunk, hogy hogyan tovább, hát kiderült hogy van még prémium dohány Adrián tarsolyában, Al Fakher vegyes gyümölcs flavour. Én felpattantam a bike-ra, elmentem a közeli vízforráshoz, addig a skacok átpakoltak egy másik helyre, ahol kevésbé sütött a nap. Belőttük, nekem fenntartásaim voltak a cuccal kapcsolatban, mivel anno első szívásnál Cappy lett öntve a tartályba, és nekem annyira szétszedte a fejem a tömény füst, hogy csak másnapra tisztultam ki asszem. De most sima vízzel egész élhető volt, szóval elszívtuk az anyagot, aztán ment mindenki a maga dolgára végül.

Jaj, visszatérve a címre, jött egy khm..nő, akit valószínűleg egy kínai génmanipuláló team hozott létre, egy elefánt és egy zsiráf keresztezéséből. És a jóasszonyon még menyasszonyi ruha is volt! ÚRISTEN! Valaki ezt elvette? Hát el, baszki. Vagy másfél fejjel alacsonyabb volt a muki :D Sok szerencsét és sok boldogságot az ifjú párnak!

Címkék: szolnok vizipipa tiszaparti sétány shisha

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr361241196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása