Szajolban

 2009.07.06. 20:56

A legjobb dolgok spontán jönnek. Mi is csak fürdeni indultunk a Holt-Tiszára, de végül csak a szajoli élőn kötöttünk ki. Nem a blog csapata, Mannyval és barátnőjével, Szandival mentem. Feledékenységemben kisherceg... születésnapját elfelejtettem, ezért elnézést! Fürödtük, nyársaltunk, aztán a pár elment haza, én viszont maradtam Joeyval. Bicikliztünk elég sokáig, majd a sportcsarnoknál pipáztunk egyet.

 

 

Elfogyott a citromos dohány, eltört a dohánytartó, szóval neccesen indult, de hát nem is lenne szép enélkül. A "pipa" egy házi készítésű 50 darabos DVD-tok, szilikoncső és agyagból kézzel formált dohánytartó. Én gyúrtam az összeset, nem kicsit büszke vagyok rájuk :). Elég sok lett, szóval egy ide vagy oda... Összeraktuk, szigeteltük pluszban. Megtömtük El Sultan Mentával. Szerintem ez a piacon lévő legjobb mentás dohány, simán veri a Wahát. A szén viszont rakoncátlankodott. Belga öngyulladóst próbátam izzítani, de besült. Semmi vöröslés, sötétebb volt az éjszakánál. Barátom mondta hogy ez már a második eset a 10-es pakkon belül, szóval nem ajánlom hogy ilyet vegyetek. Three Kings mindörökké! Az még nem hagyott cserben. Lényegében mindegy, adig küldtem öngyújtóval, míg lakami fénylés nem jelent meg rajta. Elkezdtük fújni, nyomtuk neki vagy negyed óráig, de meguntuk. Felraktuk, hőtartót rá, szívjad! Méd vagy húsz perc és volt is füst rendesen. Hatalmas megkönnyebbülés, nem esett csorba a hírnéven :P. Ha már ég, akkor ottmarad az ember, beszélgetés, karika eregetés, már ha engedi a természet. Végül pakolás, bringázás tovább. Mindenkinek ajánlom a hajnali vagy éjfél környéki shisa használatot, persze társasággal! Szerintem maradandó élmény.

Címkék: este szajol vizipipa home made shisha

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr211230649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása