Bőség...

 2009.07.24. 01:56

Megjöttek a zarándoklatról mindenre elszánt harcostársaim és temérdek kincs húzta hátukon a tarisznyát. Mondhatnám, ha jöttek volna. Kisherceg ment haza aludni, érthető, hisz holnap dolgozik. Kala ment haza, mert meleg volt, meg el kellett pakolni. Manny ment haza és egy óra múlva már jött is. Hozott egy szenet, de hogy! Rájött, hogy az Adidas spray kupakjába belepasszol egy Three Kings. Tudtam én hogy nem olyan hülye, mint ahogy mutatja...

E mellé pedig egy Al Waha Sárgadinnye társult. Megtömtem a pipát, meggyújtottuk a szenet, sapi, hajrá! Elsőre jött egy kis füst, kicsit szégyelltem is magam hogy csak ennyi, de másodikra magáhoztért. Meghallgattam az út és a nagyfalun tett séta történetét. Megnéztem néhány képet, mert tényleg nem készült sok, de azok 90%-ban kapcsolatosak oldalunk témájával. Jókat derültem néhány dolgon. Közben füstkarikafújkálás, ami a csövön kifér. Lövöldöztük a konyhában őket, had menjen... Aztán Ádám elindult, volt egy találkozója még Szandival. Én pedig elpakoltam. Vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr191264235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása