Ne kövessétek példám!

 2009.07.30. 09:30

Nemrég történt az eset, hogy megszereztem a Donnie Darko című filmet. Adrián és Kala is ajánlotta, na, mondom nem lehet rossz. Mondták hogy sokszor kell nézni, hogy megértsem,  mert vannak benne elég beteg dolgok. Az elejét láttam 5-ször, 35 percig. Ez az a szent pillanat, mikor befut egy hívás, hogy nyiss ajtót, mert itt vagyok, vagy szedd össze magad, buli van.

Akkor most elmondom az egyik itt vagyok-osat. Jó, ott tartok, ahol mondtam, Kisherceg és Manny megjelentek. A dohánytartóm nem leltem, meg amúgy is le kellett menni boltba... Vettünk kemény 62, vagyis 60 forintért egy gyönyörű jonatan almát. 23 deka, majd negyed kiiló... Otthon kifaragtam, Al Fakher Berry Flavour került bele tölteléknek. Jól skerült az egész, beszélgettünk, nyomtuk az új őrületünket, az annyira szar zenéket, amik már szinte jók. Ádám mondta hogy este menjek már el, mert Pestről jöttek Náhó barátunk unokestvérei és nagy poén lesz... Beleegyeztem. 19:20-kor tali, addigra öszeszedtem magam, de nem is tudok túl sokat írni, mert egy ideig nem pipáztunk, csak a helyszínen történt 3 begyújtás, amikre csak ilyen foltokban emlékszem... Volt egy tiszta pillanat alkoholmámoros létemben, mikor lerántották a pipát, dohánytartó gurul, szén puffan a kezemen, majd Szandi lábán folytatja útját... Szerintem ilyes szabad testfelületek megsebesítésére találták ki, ruha nem ért hozzá, de a Hollandok háborút nyehetnek még vele egyszer. Meg is égettem magam amikor raktam vissza a dohánytölcsért. Mondanom sem kell, hogy főtt a fejem, hogy hogy lehetnek ennyire figyelmetenek, pedig Ádám pipája volt, de akkor is, akkor is egy kincs! A cím pedig a túlzott alkoholbevitelre számít. Mikor nem tudsz vigyázni és kárt tehetsz kedvenc hobbid tárgyában. Az almát viszont ajánlom : ).

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr771277071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása