Egyedül vol.1

 2009.04.29. 23:13

A bunker téma után én még otthon is gyújtottam egyet. Mondanom sem kell, hogy lehozott rendesen... Nakhla barackot szívogattam serényen, volt füst, volt íz, meg Damian Marley... Hogy ennek az embernek milyen hangja van! A fű már rendesen megkezdte a tüdejét, de jó amit csinál.

Amúgy nem szeretem az ilyen fajta muzsikát, nem is hallgatok ilyet, de pipázáshoz hihetetlenül jó. Egyedül nem fun a dolog, először csináltam, asszem ez is volt az utolsó. Így is mióta megjártuk Pestet, minden nap (néha többször is) füstöltünk. Kell ezt is :).

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr431094733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása