A Fakher és mi

 2009.07.19. 22:09

Kisherceg melózik. Nincs sok ideje napközben épp ezért, és elég korán is fekszik, átlag nyolckor. Ma viszont 19:30-kor rámírt, hogy nincs-e véletlenül kedvem pipázni? Mondtam hogy jöjjön át, és akkor lehet is belőle valami. Hát jött. Begurult koriján, leült, előkészítettem a pipát, megtöltöttem vízzel, ő pedig megtömte a dohánytartót Al Fakher Szamócával, vagy Málna ez? Berry Flavour... Felraktam a csöveket, elkezdtem izzítani a szenet, ő felrakta a két réteg alut addig, lyuggattunk, rápattintottuk a Three Kings-t és jöhetett a gyönyör. Ekkora füstöt és ilyen intenzív ízt még nem értünk el ezzel a dohánnyal. Beszélgettünk, minden. A következő pesti útról is volt szó, meg az Al Sultan dohányokról. A délutáni parkban pipázások is előjöttek, valószínűleg mostanában többet fogunk menni. Új Tomcat Polóboltja matrica került a pipára, az elsőnek külön története van, de inkább ne menjünk bele... Bírta az is rendesen, csak valaki mély unalmávan elkezdte felkaparni és valamivel el kellett takarni. Vajon mi pont akkora? Nem tán egy ugyan olyan matrica :). Ötven perc ízorgia és füstkarikafújkálás után megadta magát a cucc. Szénoltás, majd Adrián elindult haza. Én elpakoltam szakszerűen mindent, és vége. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr551255516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása