Al Waha: Sárgadinnye

 2009.07.24. 02:09

Igen, ahogy Kala mester említette, jönnek a dohánytesztek, így friss emlékekkel. Akkor kezdjük is, a doboz egyszerű, három sárgadinnye van rajta, egy vizipipa, színes, nekem tetszik. A dohány illata érződik kívülről. Bontás, a díszes zacsi, az illatok egyre intenzívebbek, ezt is bontom akkor ugye a frissentartó réteg... Ekkor volt az a pont, amikor megijedtem. Megszagoltam és ecet, de komolyan, ecet szaga volt, és töményen.

De mindent az adatokért, csak tovább szenvedtem. Találtam a dohány között néhány elég nagy fadarabot, ami inkább a Nakhla dohányokat jellemzi. Meg is néztem a dobozt gyorsan, de ez nem az volt. Az aprítás, hát, elég nagyra sikeredett, szét lehet hajtani, szedni sok dolgot a zacsi tartalmából, viszont én így szeretem. Megtömtem a dohánytartót, két réteg alufóliát használtam, gyűrű nélkül, Three Kings szén, homorú oldalával lefelé és alu hősapka. Egy elég telt, finom sárgadinnye ízt adott a pipázás során végig. A füst mennyisége a második szívás után beállt egy nagyon jó szintre. Elég sok jött, töménysége is jó. Egyszer volt gond az ízzel, de az az én hibámból történt. Szerintem ez egy jó dohány, nem tökéletes, de jó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokpipa.blog.hu/api/trackback/id/tr161264244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wauuu 2009.07.24. 22:51:38

Szia! Holveszed a dohányt ? 1001-ben?És lehet valahol még vizipipa cuccokat venni Szolnokon? Mert én is most szándékozok beruházni egy vizipipára. és jöhetnek még a dohány tesztek :D Szívesen olvasgatom őket :)
És ha tudsz addj tippeket is. Főleg ilyen kezdőknek mint én^^

robiwolf 2009.07.25. 09:16:38

@Vikusz: A dohánytesztek most megindulnak, amint látod hoztunk egy csomó dolgot pestről. Jön egy mi így csináljuk videó is. Hogy rakd össze a pipád és hogy van nekünk sok füst... Ha pipát akarsz veni, és itt helyben, akkor az árkádok alatt, a Kossuth Tér felől van egy ajándékbolt, ezt ott meteheted, de szerintem jobban megéri vizipipa.eu-ról rendelni. Dohányokat lehet kapni az 1001-ben, de nincs nagy választék. Ha látsz Al Sultan márkából, akkor megéri lecsapni rá, mielőtt más megteszi. Ez egy új, de nagyon jó márka. 890ft 50 gramm belőle. Nagyon jó íze van. Ha most kezded, akkor szerintem a dohányokat is pipa.eu-ról szerezd be. Márkákról annyit, hogy Hennaway a legalja és Al sultan meg Al fakher Magyarhonban a teteje. És van a Hasznos Tipp!!! sorozat is, de már vissza kell lapozni hozzá. Ajánlom figyelmedbe és tervben van a folytatása. Örülök hogy segítségedre lehetünk!

robiwolf 2009.07.25. 09:20:12

Ha lemész az oldal aljáig, találsz ott egy "Következő Oldal" felíratot, klikk rá, és ott megtalálod a Vásárlás Vol.1-2 című postokat! Van Szolnokon még egy hely, ahol dohányt lehet venni, de azt még nem vizsgáltuk. Az is tervben van még.
süti beállítások módosítása